Ghid pentru o curățenie profesională - Toreco

Ghid pentru o curățenie profesională

sfaturi pentru curatenie corecta si profesionala

Sfaturi de curățenie pentru un birou/locuință fericită, relaxantă și curată.

Chiar dacă avem acces la același tip de informație, fiecare din noi face lucrurile în mod diferit.

Atât igiena personală, cât și igiena casei sunt două aspecte foarte importante oricând, nu doar în această perioadă. Un birou, o casă curată, ordonată, organizată nu ne ferește doar de bacterii, microbi, dar contribuie și la fericirea și liniștea fiecăruia din noi. Ne aduce echilibru în viața de zi cu zi, ne influențează pozitiv modul în care privim lucrurile.

Probabil și tu te-ai întrebat de multe ori, de ce pare atât de obositor să faci curățenie? Îți oferim câteva răspunsuri, citește-le și vezi dacă te regăsești și tu. 

Nu faci curățenie în mod corect. Curățenia nu este o artă, dar trebuie să știm cum să o facem corect pentru a ne bucura mai mult timp de un spațiu curat, de mai mult timp liber și de compania celor dragi acasă sau la birou.

Îți relatăm câteva secrete pentru o curățenie corectă:

1. Curățenia începe întotdeauna de sus în jos.

Nu vrei să murdărești iar o zonă abia curățată și să o iei de la capăt. Începe cu partea de sus și termină cu pardoseala.

2. Curățenia se face întotdeauna începând cu zona cea mai îndepărtată față de ușa de la intrare.

Șterge de la stânga la dreapta.

3. Mai întâi se îndepărtează murdăria majoră prin măturare, ștergere, aspirare.

Apoi urmează spălarea cu detergent specific zonei sau suprafeței. Dacă este necesar se clătește cu apă.

4. Suprafețele frecvent utilizate se dezinfectează periodic.

Dezinfectantul are nevoie de timp de acțiune (pentru o dezinfecție corectă, lasă dezinfectantul să acționeze între 5-15 minute, conform recomandărilor producătorului). Dezinfectează frecvent zone pe care le atingi cel mai des – mânere, întrerupătoare, clanțe, robineți, vasul wc, chiuveta, masa, telecomanda, telefonul etc… În zona în care se procesează alimente, clătirea este obligatorie.

5. Geamurile nu se șterg, nu se spală cât timp sunt calde sau expuse direct la razele soarelui.
6. Folosește accesorii de curățenie pe coduri de culoare. 
codul colorilor in curatenie

Fiecare zonă va avea propria culoare și nu va mai exista riscul contaminării prin încrucișare a diferitelor zone din casă sau birou. Prin accesorii de curățenie ne referim la următoarele produse: cozi aluminiu, mopuri, mături, fărașe, găleți cu storcător, bureți, lavete. Recomandăm să folosești accesorii de culoare roșie pentru baie, accesorii de culoare verde pentru bucătărie, accesorii de culoare galbenă pentru suprafețele din camera de baie, accesorii de culoare albastră pentru holuri.

7. Respectă întotdeauna diluția recomandată care se regăsește pe eticheta detergenților.

Mai mult nu înseamnă mai bine. Așa că nu exagera, dacă folosești detergenții potriviți nu va fi nevoie să exagerezi în cantitate pentru a obține rezultatul dorit – o suprafață curată. 

8. Spală-te pe mâini după ce ai terminat curățenia.

O igienă corectă a mâinilor este necesară nu doar în această perioadă de pandemie, dar oricând. O spălare corectă a mâinilor durează minim 20 secunde. Testează gama de săpunuri TORK & TORECO pentru curățarea mâinilor, hidratare și un parfum plăcut. Apoi, dezinfectează-ți mâinile cu un dezinfectant pe bază de alcool de minim 60%. Poți folosi un dezinfectant de mâini cum este SKINMAN.

dezinfectarea si spălarea corectă a mâinelor
9. Cel mai bine ar fi ca atunci când faci curățenie să folosești mănuși menaj sau mănuși latex sau nitril.

Astfel, asiguri protecție suplimentară mâinilor. Diferențele acestor tipuri de mănuși le poți vedea în acest articol

10. Dezinfectează permanent accesoriile folosite.

Poți folosi un dezinfectant cu uscare rapidă care nu necesită clătire – HYGENA

11. Aerisește încăperea când faci curățenie. 
sfaturi pentru curatenie corecta si profesionala

Nu faci curățenie în mod organizat. Nu ai un program de curățenie bine stabilit- zilnic, săptămânal, lunar, trimestrial, anual. Sună pompos și complicat, dar este mult mai simplu decât pare pentru că organizarea reduce timpul petrecut pentru a face curățenie. Odată ce te-ai obișnuit cu el, lucrurile se desfășoară de la sine.

Nu faci curățenie după ce ai murdărit. Mai mult decât atât, nimeni nu face curățenie în urma sa, iar micile activități zilnice sunt amânate de pe o zi pe alta. Atunci când trebuie cu adevărat să faci curățenie, îți ia mult timp, pare obositor și nu îți aduce mulțumire, satisfacție.

Privești procesul de curățenie ca pe o obligație, o activitate neplăcută, o activitate care trebuie făcută, și nu privești partea pozitivă. Locuința, biroul tău reflectă ceea ce ești tu, personalitatea ta, stilul tău, este locul care te reprezintă 100%. Merită să depui orice efort. Îți propun să privești toată această activitate și ca pe un mod de a face mișcare, de a te distra în alt mod. Știai că s-au făcut cercetări pentru a vedea câte calorii arzi când faci anumite activități casnice? Și chiar dacă nu crezi acest lucru, îți propun să privești curățenia în acest mod, e mai distractiv și motivant.

 Este prea multă dezordine. Și aici nu se referă la momentul că ai lucruri aruncate pe ici pe colo, dar la imaginea de ansamblu… nu știi de unde să începi și unde să termini, lucrurile tale nu au o continuitate, nu au armonie. Poate că ar fi cazul să reorganizezi locuința, biroul tău, să îi dai o formă și să triezi lucrurile. Păstrează ce îți aduce cu adevărat bucurie și scapă de lucrurile de care nu mai ai nevoie și doar îți ocupă loc. Vei vedea ce bine te simți după ce faci acest lucru. 

 În orice situație te-ai afla, nu mai sta pe gânduri și acționează pentru a crea un spațiu curat, ordonat, organizat urmând pașii pentru o curățenie profesională ca la carte.

Curățenie cu spor!

Au apărut întrebări?

Info

Toată informația publicată pe site-ul www.toreco.md, inclusiv prețurile produselor, poartă caracter informational și nici într-un caz nu este o ofertă publică, definită de dispozițiile articolelor 681 și 805 ale Codului civil al R.M. Nr. 1107 din 06.06.2002. Pentru mai multe informații cu privire la stocuri și costul produselor, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: +373 22 829629. Parametrii și componența produsului pot fi modificate de producător fără preîntâmpinare.

Testare Gratuită

Garantăm că vă puteți baza pe experiența TORECO pentru a vă ameliora toate dificultățile legate de: cheltuielile sporite, produse de curațare ineficiente etc. Noi avem soluții, iar ceea ce ne rămâne de făcut este să identificăm problemele reale cu care vă confruntați și să vă oferim posibilitea să testați gratuit produsele noastre vs alte produse.

Instalare Gratuită

Ne dorim ca instalarea (montarea) echipamentelor (dispenserelor) să fie o experiență cât mai plăcută pentru toți clienții noștri. Așa dar, asigurăm GRATUIT disponibilitatea echipei noastre de suport. Serviciul de instalare GRATUITĂ este valabil doar în momentul achiziției directe de la TORECO SRL.

Livrare Gratuită

PERSOANE JURIDICE: Produsele aflate în stoc vor ajunge la client în termen de 24-48 ore de la efectuarea comenzii. Serviciul este GRATUIT pe întreg teritoriul Republicii. // PERSOANE FIZICE: Pentru comenzi de la 500 lei Livrarea este GRATUITĂ în raza orașului Chișinău.