Scopul nostru este de a ridica maxim nivelul
de deservire a echipamentelor TORECO

Pentru a atinge un nivel profesionist de deservire compania Toreco a investit considerabil în perfecționarea tehnicienilor. Astăzi, experții noștri pot oferi o intervenţie în intervalul de 24-72 ore de la recepţionarea sesizării prin intermediul formularului de pe site

prin telefon – (022) 829 629
fax – (022) 829 622
email – info@toreco.md

Începând cu 01.01.2018 TORECO SRL oferă deservire conform tarifelor:

* distanţa se calculează într-o singură direcţie faţă de locaţia de service-centrul Toreco.
Deplasare Zona 0
120 MDL/ocazie
în interiorul oraşului Chișinău
Deplasare Zona 1*
300 MDL/ocazie
maxim 50 km distanţă faţă de Chișinău
Deplasare Zona 2*
480 MDL/ocazie
distanţă mai mare de 60 km şi maxim 120 km
Deplasare Zona 3*
840 MDL/ocazie
distanţă mai mare de 120 km
Manopera
150 MDL/oră/om
pentru echipamentele cu alimentare prin cablu
Calcul Distanță*
se calculează într-o singură direcţie
faţă de locaţia de service-centrul Toreco

Oferta de service:

Contract standard de deservire:

se încheie odată cu vânzarea utilajului de spălat/măturat şi prevede 1-2 intervenţii anuale de mentenanţă pe durata perioadei de garanţie. Frecvenţa vizitelor se stabileşte de comun acord.

Contract de mentenanţă:

recomandat atat în perioada de garanţie, cât şi în perioada post garanţie, pentru a preveni defectarea anumitor subansamble şi a prelungi durata de utilizare a echipamentelor. Frecvenţa vizitelor se stabileste de comun acord.

Contract Full Service:

acest contract se încheie obligatoriu odată cu închirierea unui echipament nou pentru un termen de 36 de luni, având la bază un număr anual de ore de funcţionare. Contractul prevede că orice defecţiune care nu provine dintr-o greşeală de utilizare va fi remediată pe cheltuiala prestatorului (Toreco). Contractul poate include şi consumabilele, care pe perioada valabilității acestuia sunt livrate de către Toreco.

În cazul folosirii echipamentelor beneficiaţi de următoarele:

Garanţie de 2 ani, pentru echipamente noi Tenannt, în limita a 2000 ore de funcţionare. În primul an garanţia acoperă piesa, manopera și deplasarea la faţa locului. Din anul 2 aceasta se referă numai la piesă, iar manopera şi transportul se facturează separat.

Garanție completă de 1 an, fără limita de ore, la echipamentele Tenannt recondiționate, Sprintus, Kaivac, HSM, WM System, PTC.

Intervenţie promptă la faţa locului în 24-72 de ore de la recepţionarea sesizării prin

prin telefon – (022) 829 629
fax – (022) 829 622
email – info@toreco.md

Posibilitatea încheierii contractelor de mentenanţă cu scopul prevenirii problemelor tehnice.

Posibilitate încheierii unui contract de tip Full Service.
Training pentru utilizatori.

Evaluare tehnică pentru orice echipament facturat de Toreco, piese de schimb, consumabile și service atât la sediul TORECO din Chișinău, cât şi la faţa locului.

Au apărut întrebări?