Într-o mișcare îndrăzneață și inovatoare, Liceul “Elena Alistar” a devenit primul liceu din orașul Chișinău care introduce și utilizează un aparat automat de colectare a sticlelor din plastic.
Acest pas reprezintă un efort concret pentru promovarea comportamentului ecologic și pentru implicarea directă a comunității școlare în protejarea mediului înconjurător. Aparatul automat de colectare oferă o modalitate simplă și convenabilă pentru elevi, profesori și personalul școlii de a recicla sticlele din plastic, contribuind astfel la reducerea poluării și la promovarea unui stil de viață sustenabil.
Liceul “Elena Alistar” își asumă un rol de lider în promovarea practicilor ecologice în rândul elevilor și în comunitatea locală. Acest pas demonstrează că schimbările pozitive pot fi realizate la nivel local și că educația joacă un rol crucial în formarea unei societăți mai responsabile și mai ecologice.
Aparatul automat de colectare de la Liceul “Elena Alistar” reprezintă doar începutul unei inițiative mai mari, iar speranța este că alte instituții de învățământ și organizații din Chișinău vor urma exemplul lor, extinzând rețeaua de astfel de facilități și consolidând eforturile de protejare a mediului.
Toreco SRL se mâdrește și susține Liceul “Elena Alistar” pentru această inițiativă care subliniază faptul că, prin colaborare și inovație, putem crea un viitor mai sustenabil și mai curat pentru generațiile viitoare, pentru orașul Chișinău și pentru Republica Moldova.
Liceul “Elena Alistar” un exemplu concret care demonstrează că schimbările pozitive pot fi realizate și că educația joacă un rol crucial în formarea unei societăți mai responsabile și mai ecologice.
Faptul că în doar două zile au fost colectate 772 de sticle din plastic demonstrează un interes și o implicare semnificativă din partea comunității școlare în această inițiativă.
Este un pas în direcția corectă către un viitor mai sustenabil și mai curat, iar colaborarea între instituții de învățământ și TORECO SRL poate amplifica aceste eforturi și poate inspira alte instituții să urmeze exemplul.