• info@toreco.md
  • 022 829 629
Vrei să știi mai mult? Pune o întrebare sau telefonează 022 829 629

LIVRARE GRATUITĂ

Produsele aflate în stoc vor ajunge la client în termen de 24-48 H de la efectuarea...


TESTARE GRATUITĂ

Ne dorim un parteneriat pe termen lung cu fiecare dintre clienții noștri. Garantăm că vă...


INSTALARE GRATUITĂ

Ne dorim ca instalarea (montarea) echipamentelor (dispenserelor) să fie o experiență...

Servicii

Scopul nostru este de a ridica maxim nivelul de deservire a echipamentelor TORECO. Pentru a atinge un nivel profesionist de deservire compania Toreco a investit considerabil în perfecționarea tehnicienilor. Astăzi, experții noștri pot oferi o intervenţie în intervalul de 24-72 ore de la recepţionarea sesizării prin intermediul formularului de pe site, prin telefon – (022) 829 629, fax – (022) 829 622 sau email info@toreco.md.

Începând cu 01.01.2018 TORECO SRL oferă deservire conform tarifelor:
Deplasare Zona 0  - 120 MDL/ocazie (în interiorul oraşului Chișinău).
Deplasare Zona 1* - 300 MDL/ocazie (la maxim 50 km distanţă faţă de Chișinău).
Deplasare Zona 2* - 480 MDL/ocazie (la distanţă mai mare de 60 km şi maxim 120 km).
Deplasare Zona 3* - 840 MDL/ocazie (la o distanţă mai mare de 120 km).
Manopera - 150 MDL /ora/om pentru echipamentele cu alimentare prin cablu. Acestea se expediază, din contul clientului, prin curier la Chișinău, în vederea depanării lor și sunt expediate înapoi beneficiarului, prin curier, din contul Toreco.
180 MDL/ora/om pentru echipamentele cu acumulatori.
250 MDL/ora/om pentru echipamentele cu motoare termice (Diesel sau LPG)
*  distanţa se calculează într-o singură direcţie faţă de locaţia de service-centrul Toreco.
 
Solicitările se fac prin telefon – (022) 829 629, fax – (022) 829 622, email info@toreco.md sau prin competarea formularului →
 
Oferta de service:

Contract standard de deservire: se încheie odată cu vânzarea utilajului de spălat/măturat şi prevede 1-2 intervenţii anuale de mentenanţă pe durata perioadei de garanţie. Frecvenţa vizitelor se stabileşte de comun acord.
Contract de mentenanţă: recomandat atat în perioada de garanţie, cât şi în perioada post garanţie, pentru a preveni defectarea anumitor subansamble şi a prelungi durata de utilizare a echipamentelor. Frecvenţa vizitelor se stabileste de comun acord.
Contract Full Service: acest contract se încheie obligatoriu odată cu închirierea unui echipament nou pentru un termen de 36 de luni, având la bază un număr anual de ore de funcţionare. Contractul prevede că orice defecţiune care nu provine dintr-o greşeală de utilizare va fi remediată pe cheltuiala prestatorului (Toreco). Contractul poate include şi consumabilele, care pe perioada valabilității acestuia sunt livrate de către Toreco.
Pentru detalii suplimentare contactaţi-ne.
 
În cazul folosirii echipamentelor beneficiaţi de următoarele:
Garanţie de 2 ani, pentru echipamente noi Tenannt, în limita a 2000 ore de funcţionare. În primul an garanţia acoperă piesa, manopera și deplasarea la faţa locului. Din anul 2 aceasta se referă numai la piesă, iar manopera şi transportul se facturează separat.
Garanție completă de 1 an, fără limita de ore, la echipamentele Tenannt recondiționate, Sprintus, Kaivac, HSM, WM System, PTC.
Intervenţie promptă la faţa locului în 24-72 de ore de la recepţionarea sesizării prin telefon – (022) 829 629, fax – (022) 829 622, email info@toreco.md sau competarea formularului de pe site http:toreco.md/ro/services.
Posibilitatea încheierii contractelor de mentenanţă cu scopul prevenirii problemelor tehnice.
Posibilitate încheierii unui contract de tip Full Service.
Training pentru utilizatori.
Evaluare tehnică pentru orice echipament facturat de Toreco, piese de schimb, consumabile și service atât la sediul TORECO din Chișinău, cât şi la faţa locului.

Solicită service

Poziția pe hartă

Opinia clienților




-->